آموزش‌های آنلاین جهاددانشگاهی استان مرکزی برقرار شد

۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۱ کد : ۱۶۶۶۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
سرپرست معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: با توجه به تعطیلی کلاس‌های آموزشی مراکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان ( جهت جلوگیری از زمینه‌های شیوع کرونا ویروس ) تا پایان سال ، آموزش‌های آنلاین در جهاددانشگاهی استان مرکزی برقرار گردید.
آموزش‌های آنلاین جهاددانشگاهی استان مرکزی برقرار شد

انسیه صالحی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت و گو با روابط عمومی عنوان کرد:با توجه  شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی مراکز آموزش کوتاه مدت گردید ، معاونت آموزشی به دنبال گسترش آموزش‌های غیر حضوری با هدف حفظ ارتباط با فراگیران می باشد.

صالحی افزود : برگزاری کلاس های آنلاین برای فراگیران آموزشی با ظرفیت اسمی ۵۰۰ نفر در لحظه می باشد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد استان مرکزی در ادامه گفت : ما تلاش می کنیم  این تهدید ناخواسته ایجاد شده برای مباحث آموزشی را به یک فرصت تبدیل کرده و این فرصت را گسترش دهیم ، وی ابراز امیدواری کرد با تبدیل این تهدید ، یک فرصت همیشگی برای علاقه مندان به گذراندن دوره های آموزشی در فضای مجازی بشود.
صالحی در خصوص چگونگی استفاده از آموزش های آنلاین عنوان کرد : فراگیران دوره های آموزشی می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس اینترنتی www.cel.jde.irاز این امکان و خدمت جدید استفاده نمایند.


شایان ذکر است : برای حضور در کلاس ‌های برخط جهاددانشگاهی واحد استان مرکزی ، یک بستر اینترنت پرسرعت و یک عدد هندزفری (جهت انتقال بهتر صوت) لازم است ، در این سامانه  امکان برگزاری کلاسهای مجازی به صورت meeting  و همچنین اشتراک‌گذاری و نمایش اسلاید ، فایل و ویدئوهای آموزشی به ‌صورت هم‌زمان وجود دارد.


نظر شما :