همزمان با سالروز شهادت آیت الله مطهری

پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت روز معلم

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰ کد : ۱۷۷۴۵ اخبار عمومی تاپ خبر
مسعود شهرجردی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مطهری، روز معلم را به تمامی فعالان عرصه آموزش تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی  به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی همزمان با 12 اردیبهشت، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مطهری پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

أکرِموا العلَماءَ فانّهم ورثهُ الانبیاءِ فَمَن أکرَمَهُم فَقد أکرَمَ اللهَ و رسولَهُ.
عالمان را گرامی بدارید که آنان وارث پیامبران‌اند، پس هر کس آنها را گرامی بدارد و اکرام کند، همانا خدا و رسولش را گرامی داشته است.(حضرت محمد(ص))

دوازدهم اردیبهشت یادآور سالروز شهادت معلم فرزانه، استاد شهید آیت الله مطهری است. دانشمند فاضلی که بدون تردید، نقش تعالیم ژرف ایشان در اعتلا و بالندگی عرصه تعلیم و تربیت بی‌بدیل بوده است. امسال که روز پرخاطره معلم در ایام پرمخاطره بیماری کرونا فرارسیده است، به برکت سال‌ها مجاهدت و اهتمام این معلم شهید و آموزگار والامقام ، میراثی بس گرانسنگ برای معلمان این مرز و بوم بر جای مانده تا با بهره‌جویی از برکات ارزنده آن، نسبت به پروراندن و تعلیم نسل چهارم انقلاب پرشکوه اسلامی، مساعی ورزند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مطهری، روز بزرگداشت مقام والای معلم را برهمه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در تمامی ایران اسلامی به ویژه اساتید و اعضای هیات علمی پرتلاش جهاد دانشگاهی استان مرکزی تبریک عرض می کنم و امیدوارم که در این ایام ماه مبارک رمضان که ماه استجابت دعاست،  به یاری خداوند متعال و همت اساتید صبور و کوشا و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، دانش و تجلی اخلاق را بیش از گذشته برای آینده سازان ایران اسلامی شاهد بوده و همه شما عزیزان را از تمام بلاها و بیماری‌ها و سختی‌ها مصون بدارد.

مسعود شهرجردی

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرمزی
99/11/02

 

 


نظر شما :