آصفری عنوان کرد:

لزوم حمایت دولت و مجلس از خدمات درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

۰۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۴ کد : ۱۸۳۲۴ معاونت پژوهشی تاپ خبر
منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس و مجموعه هایی که از درآمدهای خوبی برخوردارند، مجموعه های خدمات رسان در حوزه درمان ناباروری همچون جهاد دانشگاهی را در راستای ارائه خدمات درمانی به قشر محروم یاری کنند.
لزوم حمایت دولت و مجلس از خدمات درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در تاریخ چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 محمد حسن آصفری منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با حضور در جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن دیدار با شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، از بخش های مختلف جهاد دانشگاهی بازدید نمود.

در ابتدای این بازدید شهرجردی به بیان توانمندی ها و پتانسیل های جهاد دانشگاهی استان در زمینه های علمی ، آموزشی ، فرهنگی ،پژوهشی و درمانی پرداخت.

محمدحسن آصفری  نیز با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی، فعالیت های این نهاد را فرصت و پتانسیل خوبی در برای کشور عنوان کرد و گفت: دولت و مجلس باید از این مجموعه که تقریبا غیرانتفاعی فعالیت می کند حمایت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه ارائه خدمات درمان ناباروری اقدامی بسیار ارزنده است که می تواند گامی در راستای رفع مشکل کاهش جمعیت باشد، افزود: متاسفانه هزینه های بالای درمان ناباروری قشر محروم جامعه را از دریافت اینگونه خدمات محروم می کند به همین دلیل دولت و مجلس باید اعتبارات ویژه ای را از محل درآمدهای دولتی یا اعتباراتی که مجلس در اختیار دولت می گذارد برای کمک به این قشر در نظر بگیرند تا خانواده های محرومی که با مشکل ناباروری مواجه هستند بتوانند هزینه سنگین درمان را پرداخت کنند.

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب اظهار کرد: مجموعه هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام، آستان قدس رضوی، آستان حضرت معصومه(س)، بنیاد مستضعغان، بنیاد برکت، اوقاف و مجموعه هایی که از درآمد های خوبی برخوردارند می توانند اعتباراتی را برای کمک به قشر محروم جهت درمان ناباروری در اختیار مجموعه هایی همچون جهاد دانشگاهی قرار دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که مجلس و دولت گام های خوبی را در این زمینه بردارند.

آصفری در ادامه ضمن بازدید از ایسنا، عملکرد این خبرگزاری را در پیگیری مطالبات مردمی بسیار موثر عنوان کرد و افزود: ایسنا توانسته است به خوبی صدای مردم را به گوش مسئولان برساند و فارغ از جهت گیری جناحی ارتباط خوبی با نخبگان و فرهیختگان کشور برقرار کرده و پیگیر مشکلات مردم باشد و این مهم از موفقیت های ایسناست.

 

 


نظر شما :