در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی :

انعقاد تفاهم نامه ستفا مرکزی با پیشران لوسترسازی

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰ کد : ۱۹۱۱۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 تقاهم نامه ای در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی و پیشران لوسترسازی، ۲۴ خردادماه منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه ستفا مرکزی با پیشران لوسترسازی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر ستفا مرکزی با اشاره به اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 3 مرحله اجرا می ‌شود، افزود: مرحله نخست این طرح بررسی و شناسایی مزیت‌ ها و توانمندی‌ های مناطق است. مرحله دوم توانمندسازی و آموزش متقاضیان و مرحله سوم وصل کردن شاغلان خانگی به بازارهاست.

وی عنوان کرد: طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک طرح دو جانبه مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تجای‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی است که سازمان اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی به عنوان یک ارگان تسهیل‌گر در نظر گرفته شده است.

غنی پور هدف از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را ایجاد اشتغال پایدار، اتصال پایدار صاحبان مشاغل خانگی به بازار، توانمندی متقاضیان، کاهش وابستگی به تسهیلات عنوان کرد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به نقش و جایگاه ویژه پیشرانان در اجرای ملی توسعه مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: تمامی تزئینات لوستر سازی این پیشران در منزل انجام می شود.

شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :