ثبت‌نام دوره‌های آموزشی ترم تابستان معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۰ کد : ۱۹۳۰۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
ثبت نام دوره های آموزشی ترم تابستانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در شهرستانهای اراک، ساوه و محلات با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی شروع شد.
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی  ترم تابستان معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان مرکزی، انسیه صالحی  سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی، گفت: آموزش‎‎های عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی در قالب گروه‎‎های آموزشی زبان‎‎های خارجی، حسابداری و مدیریت، فنی  و مهندسی، کشاورزی، کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی و هنر و معماری برای مقاطع سنی مختلف ارائه می‎شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اهمیت غنی‎‎سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: علاوه بر آموزش‎‎های متنوع عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی، بسته‎‎های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان تعریف شده که در قالب آنها علاوه بر طراحی رشته‎‎های مختلف و جذاب، سعی شده تا با زمان‎‎بندی مناسب کلاس‎‎ها، نگرانی خانواده‎‎ها به ویژه والدین شاغل مرتفع شود.

وی با بیان این که دوره‎‎های آموزشی جهاددانشگاهی در مراکز آموزشی شهرستان اراک، ساوه و محلات دایر می‌باشد، خاطرنشان کرد: ثبت نام در ترم تابستان با مراجعه حضوری به مراکز یا از طریق سایت  emr.jde.ir  آغاز شده است.


نظر شما :