حمایت عضو هیات رئیسه مجلس از طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱ کد : ۱۹۵۹۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
 عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان بر حمایت از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی که با هدف اشتغال پایدار اجرا می شود تاکید کرد.
حمایت عضو هیات رئیسه مجلس از طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی 9 تیرماه در حاشیه دیدار با حجت الاسلام دکتر سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان که با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و مدیران واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد محلات و نیم برگزار شد به تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پرداخت.

وی تصریح کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با همکاری مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی استان در حال اجراست.

غنی پور با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن بررسی و شناسایی مزیت‌ ها و توانمندی‌ های مناطق است، اظهارکرد: مرحله دوم توانمندسازی و آموزش متقاضیان و مرحله سوم وصل کردن شاغلان خانگی به بازارها است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار یکی از مهم ترین دستاوردهای مورد انتظار در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است، شبکه سازی، مهارت افزایی را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستان های محلات و دلیجان نیز در این نشست بر حمایت از  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این شهرستان ها تاکید کرد.


نظر شما :