آزمایشات بیماری ویروسی کرونا در آزمایشگاه تشخیص طبی حکیم جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵ کد : ۲۰۰۴۴ معاونت پژوهشی تاپ خبر
آزمایشات بیماری ویروسی کرونا در آزمایشگاه تشخیص طبی حکیم جهاد دانشگاهی استان مرکزی انجام می شود.
آزمایشات بیماری ویروسی کرونا در آزمایشگاه تشخیص طبی حکیم جهاد دانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، دکتر بابک مومنی مسئول فنی آزمایشگاه های جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت و گو با روابط عمومی عنوان کرد : آزمایشات بیماری ویروسی کرونا در آزمایشگاه پاتوبیولوژی حکیم جهاد دانشگاهی استان مرکزی انجام می شود.

دکتر مومنی در ادامه عنوان کرد : بیشتر آزمایشات مربوط به سویه جدید کروناویروس شامل گرفتن نمونه سواب برای تجزیه و تحلیل است.این ویروس که به عنوان سندرم حاد تنفسی کروناویروس 2 (SARS-CoV-2)  شناخته شده است ، باعث بروز بیماری ویروس کرونا (COVID-19) می شود. انجام تست های قابل اعتماد برای شناسایی ویروس به منظور کاهش سرعت شیوع آن ، امری ضروری است.

مسئول فنی آزمایشگاه های جهاد دانشگاهی استان مرکزی افزود : در حال حاضر ، در مراکز شناسایی این ویروس و آزمایشگاه های دولتی انجام آزمایشات کرونا را بیشتر برای افراد مسن که ممکن است عفونت داشته باشند در اولویت قرار می دهند ، ما در جهاد دانشگاهی استان با توجه به نیاز همشهریان به ویژه بانوان باردار اقدام به ارائه خدمات آزمایشگاهی جهت شناسایی ویروس کرونا نموده ایم.

شایان ذکر است : آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی استان مرکزی آماده ارائه خدمات و آزمایشات خود به عموم همشهریان می باشد.

قیمت آزمایشات به شرح ذیل میباشد:
Anti Covid 19 Ab Ig M: 580000 Rials
Anti Covid 19 Ab Ig G: 580000 Rials
SARS Covid 19 PCR4850000 Rials

آدرس : خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) ، کوچه مسجد حاج آقا صابر ، جهاد دانشگاهی استان مرکزی

شماره تماس : 32232403


نظر شما :