تولید ماسک ویژه ناشنوایان و کودکان توسط پیشران طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵ کد : ۲۰۱۰۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی، ماسک ویژه ناشنوایان و کودکان توسط پیشران طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در کارگاه تولیدی ارمغان اراک تولید می شود.
تولید ماسک ویژه ناشنوایان و کودکان توسط پیشران طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن بازدید از این کارگاه تولیدی که در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان انجام می شود، افزود: همزمان با شیوع کرونا و با توجه به نیاز جامعه و کمبود ماسک، این کارگاه با تغییر تولیدات خود اقدام به تولید ماسک‌ های ویژه ناشنوایان و کودکان کرده است.

 
وی در خصوص تولید ماسک ویژه ناشنوایان اظهارکرد: این ماسک از پارچه و تلق دوخته شده و امکان لب خوانی برای ناشنوایان را مهیا می نماید.
 
این مقام مسئول از طراحی و تولید ماسک ویژه کودکان در این کارگاه خبر داد و افزود: این امر با هدف تشویق کودکان جهت استفاده از ماسک و کمک به سلامت جامعه و ریشه‌کنی ویروس کرونا صورت می گیرد.
 
شایان ذکر است؛ طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک طرح دو جانبه مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تجای‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی است که همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی درحال اجراست.

نظر شما :