تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهادکشاورزی استان مرکزی

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۱ کد : ۲۱۱۰۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و مدیر ستفا مرکزی در جهادکشاورزی استان تشریح شد.
تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهادکشاورزی استان مرکزی

بر اساس این گزارش؛ مجید آنجفی رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی در این نشست بر لزوم همکاری مشترک با جهاددانشگاهی استان به عنوان یک نهاد علمی و دانشگاهی که دارای سابقه بسیاری زیاد است تاکید کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی بر ضرورت همکاری از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بصورت تخصصی و با حضور کارشناسان مجرب اعلام آمادگی نمود.

مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه تصریح کرد: طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک طرح دو جانبه مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تجای‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی است که همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی درحال اجراست

وی هدف از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را اشتغال پایدار بیان کرد و افزود: در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، جهاد دانشگاهی بعنوان یک نهاد تسهیل گر، نقش مداخله ای و توسعه ای در ایجاد، توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی را ایفا می کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: در این طرح شغل یا کسب و کار خانگی در قالب یک طرح کسب و کار بدون ایجاد مزاحمت و در کمال آرامش در واحد مسکونی شکل می گیرد  که در نهایت منجر به تولید کالای قابل عرضه به بازار می شود.

 


نظر شما :