به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی دوره های آموزشی مخابرات و شبکه برگزار می شود

۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۷ کد : ۲۱۹۴ معاونت آموزشی
به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی دوره های آموزشی مخابرات و شبکه برگزار می شود
به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی دوره های آموزشی مخابرات و شبکه در استان برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاعهی استان مرکزی، مهندس محمدرضا آقاجانی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: حوزه معاونت آموزشی در نظر دارد با همکاری نماینده آموزشی شرکت "هواوی" در ایران و در راستای رسالت سازمانی خود و به پشتوانه درخشان در امر آموزش این دوره  ها را برگزار نماید .
آقاجانی در ادامه خاطرنشان کرد : این دوره ها با هدف ارتقاء سطح علمی و مهارتی اقشار مختلف جامعه از جمله کارشناسان بهره برداری و نگهداری شبکه در بخش های خصوصی و دولتی، پیمانکاران فعال در عرصه های شبکه و فیبر نوری ، متخصصان حوزه شبکه به صورت صدر درصد عملی و کاربردی برگزار می گردد .
وی در ادامه گفت : افرادیکه این دوره را با موفقیت می گذرانند ضمن دریافت گواهینامه از سوی جهاد دانشگاهی و نماینده شرکت هواوی، به دریافت گواهینامه بین المللی HCNA نیز نائل می شوند .
آقاجانی در پایان اظهار امیدواری کرد که افراد جامعه هدف در این دوره ها بتوانند ضمن برخورداری از تکنولوژی به روز شده در سرفصل ها، در زمینه اشتغال و توسعه امور شبکه گامی اساسی جهت نیل به اهداف عالیه دولت الکترونیک بردارند.
علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 08632223123 و 08632230532 تماس حاصل نموده و یا جهت مراجعه حضوری مرکز آموزش تخصصی شماره 2 جهاددانشگاهی به آدرس : اراک ،خیابان شهید رجایی ( ملک) خیابان جنت - کوچه شهید فرجاد مراجعه نمایند.

نظر شما :