با رعایت پروتکل های بهداشتی :

مراسم گرامی داشت روز پزشک در جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸ کد : ۲۱۹۹۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
به مناسبت فرا رسیدن یک شهریور روز بزرگ داشت ابو علی سینا ، مراسم گرامی داشت روز پزشک در جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد .
مراسم گرامی داشت روز پزشک در جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی،به مناسبت فرا رسیدن یک شهریور ماه ، روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک با حضور شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، پارسا سرپرست معاونت پشتیبانی  ،طالبی سرپرست مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی ،میرداودی مدیر روابط عمومی از پزشکان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن تبریک این روز به جامعه پزشکی بویژه پزشکان مرکز فوق تخصص درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، از خدمات و زحمات پزشکان در عرصه های مختلف درمانی ، به ویژه با توجه به شرایط سخت حال حاضر جامعه با شیوع ویروس کرونا تشکر کرد.

وی در ادامه با توجه به فرا رسیدن هفته دولت از شهیدان دولت بخصوص شهید رجایی و باهنر یاد کرد و گفت : این عزیزان باید الگو و سرمشق همه در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم قرار گیرند .

شایان ذکر است : با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم جشن بزرگ داشت کنسل گردید و به جای آن ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی به همراه معاونین و مدیران با حضور در مرکز ناباروی و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، از پزشکان با اهدای گل و هدیه تقدیر شد.


نظر شما :