انعقاد تفاهم نامه با پیشران تولیدکننده لباس فرم اداری و مدارس در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

۰۳ مهر ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۱ کد : ۲۳۰۵۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، تفاهم­نامه ای با پیشران تولیدکننده لباس فرم اداری و لباس فرم مدارس منعقد شد
انعقاد تفاهم نامه با پیشران تولیدکننده لباس فرم اداری و مدارس در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی


بر اساس این گزارش؛ ؛ فاطمه غنی مدیرسازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی استان و مدیر اجرایی این طرح در این رابطه، اظهارکرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ‌ای اجرا می­‌شود.

وی بیان کرد: در مرحله اول، شناسایی مزیت‌های جغرافیایی و شناسایی زمینه همکاری فعالان بخش خصوصی و غیردولتی، در مرحله دوم توانمندسازی، استعدادسنجی، مشاوره هدایت و آموزش متقاضیان و در مرحله سوم مشارکت کارآفرینان، خیرین و افراد پشتیبان در این طرح پیش بینی شده است.

غنی پور با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح، ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: اتصال مشاغل خانگی به بنگاه‌های بزرگ‌ تر، تقویت، ارتقایی کمی و کیفی و استانداردسازی محصولات و کمک به فروش و اتصال به بازار محصولات متقاضیان در قالب این طرح دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است؛ تفاهم نامه همکاری با پیشران پیشران تولیدکننده لباس فرم اداری و لباس فرم مدارس در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی منعقد شد.


نظر شما :