رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی:

اتصال به بازار متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اولویت قرارگیرد

۰۶ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰ کد : ۲۳۱۲۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
شهرجردی مدیر پروژه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی با بیان اینکه اتصال به بازار یکی از ویژگی های مهم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان است، افزود: امید است با توانمندسازی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، خدمتی شایسته به هم استانی های خود داشته باشیم.
اتصال به بازار متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اولویت قرارگیرد

بر اساس این گزارش؛ مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مدیر پروژه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، 5 مهرماه در نشست کمیته اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان که با حضور مدیر و کارشناسان اجرایی طرح، مسئول فروشگاه اینترنتی و خبرگزاری ایسنا در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد، اظهارکرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح ‌های حمایتی حوزه اشتغال، ذیل برنامه اشتغال فراگیر است که با نقش آفرینی جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد توسعه‌ای در حال اجرا می‌باشد.

وی تصریح کرد: در این طرح، برنامه ‌ریزی دقیقی برای شناسایی مزیت ‌های منطقه‌ای، آموزش، مشاوره و توانمندسازی فنی و مدیریتی و در نهایت شناسایی شرایط بازار به صورت بسیار پویا انجام گرفته است و در طول اجرای طرح هم دنبال می‌شود.

شهرجردی با بیان اینکه اتصال به بازار یکی از ویژگی های مهم این طرح می باشد، افزود: امید است با توانمندسازی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، خدمتی شایسته به هم استانی های داشته باشیم.

 وی به نقش مهم پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد و در این راستا ساماندهی، بررسی، استعدادسنجی و توانمندسازی 2000 نفر از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در استان مرکزی بر اساس الگوی طرح توسعه مشاغل خانگی توسط جهاددانشگاهی استان در حال انجام است.

مدیر پروژه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان در ادامه هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری وغیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی جهت اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی بیان کرد.

این مقام مسئول همچنین بر بهره مندی از تمامی ظرفیت های جهاددانشگاهی استان در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی و سایر حوزه ها می بایست تمام اهتمام خویش را جهت اجرای این طرح ملی بکار گیرند.

شایان ذکر است در این نشست، مدیر اجرایی طرح و کارشناسان اجرایی طرح گزارشی از روند اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی ارائه کردند.


نظر شما :