راه اندازی کلینیک کسب و کار و مشاوره شغلی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۶ کد : ۲۳۳۳ معاونت آموزشی
راه اندازی کلینیک کسب و کار و مشاوره شغلی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

راه اندازی کلینیک کسب و کار و مشاوره شغلی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی کلینیک کسب و کار و مشاوره شغلی با همکاری دفتر کارآفرینی مرکز جهاددانشگاهی اراک در این مرکز خبر داد.

فاطمه غنی پور در این رابطه، اظهارکرد: در این کلینیک‌ خدماتی در راستای بهبود توسعه کسب و کار به افرادی که براساس علاقه، استعداد، مهارت رشته تحصیلی و یا نیاز بازار به مشاوره‌ احتیاج دارند، ارائه می شود.

وی افزود: فعالیت های مرکز مشاوره شغلی و کسب وکار در خصوص ثبت پتنت(اختراع)، ثبت شرکت، مشاوره شغلی و کارآفرینی، تدوین طرح کسب و کار، مشاوره در خصوص دانش بنیان شدن شرکت ها و موسسات، مشاوره حمایت های شرکت های دانش بنیان، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره خدمات فنی و مهندسی، مشاوره بهره وری مصرف انرژی، مشاوره حقوقی، مشاوره تامین سرمایه، مشاوره کار و حقوق کار، مشاوره بیمه ای می باشد.

غنی پور در ادامه مطالعات امکان سنجی و تحلیل مالی و اقتصادی طرح، روش های نوین راه اندازی کسب وکار، مشاوره مدیریت و تجارت الکترونیک، مشاوره مدیریت صادرات و واردات، تنظیم قراردادهای صنعتی و تجاری، تنظیم انواع قرارداد سرمایه گذاری و ... را از دیگر فعالیت های این کلینیک عنوان کرد.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: این کلینیک با هدف ارائه مشاوره‌های شغلی به دانشجویان و افراد جویای کار که درصدد راه‌اندازی کسب و کار جدید هستند و نیاز به مشاوره شغلی جهت رفع مشکلات و موانع کسب و کار دارند، ایجاد شده است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به بهره مندی بیش از 40 نفر از اساتید خبره، مهارتی و کارآفرین با مرکز مشاوره شغلی و تحصیلی در این کلینیک، خاطرنشان کرد: امید است راه ‌اندازی این کلینیک منجر به تربیت و پرورش دانش آموختگان مهارتی کارآفرین در جامعه گردد.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان می توانند جهت اخذ مشاوره شغلی به دفتر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان و اقع در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک مراجعه و یا با شماره 34172190 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :