تشریح طرح ملی مشاغل خانگی در سازمان ملی جوانان خمین

۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۰ کد : ۲۳۶۴۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور اعضای سمن های شهرستان خمین در سازمان ملی این شهرستان تشریح شد.
تشریح طرح ملی مشاغل خانگی در سازمان ملی جوانان خمین


بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر ستفا مرکزی 16 مهرماه در تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با حضور جعفری معاون سازمان ملی جوانان خمین و جمعی از سمن های این شهرستان برگزار شد، گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور و با هدف تحقق شعار سال و کمک و رونق اقتصاد خانوار  و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور اجرا می ‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان مرکزی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی2 هزار نفر است، اضافه کرد: این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است

غنی پور ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی جهت ایجاد اشتغال پایدار و مولد، خوداشتغالی متقاضیان، ورود به بازار کار، اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف، ...از دیگر اهداف این طرح ملی است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت متقاضیان مشاغل خانگی در این طرح برای عموم آزاد است و تنها محدودیت موجود برای افراد زیر ۱۸ سال و دارای بیمه کارفرمایی نباشند.

جعفری معاون سازمان ملی جوانان خمین نیز در ادامه ضمن استقبال از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اظهارامیدواری کرد همکاری همه جانبه از سوی اعضای سمن های این شهرستان در اجرای طرح داشته باشیم.


نظر شما :