کتاب مهارتهای مسئله یابی و تصمیم گیری در مدیریت وارد بازار نشر شد

۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱ کد : ۲۴۷۴۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی ، کتاب " مهارتهای مسئله یابی و تصمیم گیری در مدیریت " را منتشر کرد.
کتاب مهارتهای مسئله یابی و تصمیم گیری در مدیریت وارد بازار نشر شد

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، کتاب مهارتهای مسئله یابی و تصمیم گیری در مدیریت توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی چاپ شد.
مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن اعلام این خبر، در خصوص موضوع و مطالب این کتاب گفت : همیشه مواردی وجود دارند که می‌توانند به افراد کمک کنند ، در زمینه‌های مختلف مدیریت خود را بهبود ببخشند و تعاملات خود را با دیگران افزایش دهند و در نهایت از پس کاری که به آنها محول شده است موفق بیرون بیایند.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی همچنین عنوان کرد :  ویژگی‌هایی مثل مهارت‌های مسئله یابی و تصمیم‌گیری و همچنین تسلط بر اصول و فنون مذاکره ، می‌تواند یک افراد را به مدیران لایق تبدیل‌کند ،که توانایی  آن را داشته باشند که بدون جانبداری و تعصب تصمیم‌گیری کنند و همچنین بر نقاط قوت و ضعف خود و رقیبان اشراف داشته و دانسته‌های دسترس خود را با دقت ارزیابی کرده و در زمان تصمیم‌گیری تردید نداشته باشند.

غلامی افزود :  کتاب مهارتهای مسئله یابی و تصمیم گیری در مدیریت ،  تالیف سید فرشاد میرداودی و محمد حسین لطفی آشتیانی  در 108 صفحه و به قیمت 30000 تومان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.


نظر شما :