همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

کتاب مدیریت کسب و کارهای نوپا در اراک رونمایی شد

۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۱ کد : ۲۴۸۳۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
کتاب کسب و کارهای نوپا(استارت آپ‌ها) تالیف سیده معصومه غمخواری به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی رونمایی شد.
کتاب مدیریت کسب و کارهای نوپا در اراک رونمایی شد

مهدی ثامنی مدیرکل نهاد کتابخانه های استان مرکزی در آئین رونمایی این کتاب با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اظهار کرد: برگزاری آئین رونمایی از کتب یکی از اقداماتی است که می تواند به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کرده و بیانگر اهمیت جایگاه کتاب در جامعه باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که این اقدام در سراسر کشور تسری پیدا کند و افزود: نهاد کتابخانه ها تلاش می کند اهمیت مطالعه را برای مردم تبیین کند، بر این اساس این نهاد آماده حمایت از جهاد دانشگاهی استان برای راه اندازی کتابفروشی 16 در اراک است.

ثامنی همچنین پیشنهاد کرد که جهاددانشگاهی علاوه بر راه اندازی کتابفروشی 16 راه اندازی پانسیون کتاب را برای مشتاقان مطالعه در دستور کار قرار دهد و گفت: نهاد کتابخانه های استان در این خصوص نیز آماده همکاری با جهاد دانشگاهی است.

به گزارش ایسنا، مسعود شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در این آئین گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی علاوه بر انجام فعالیت هایی همچون انتشار کتب و برگزاری آئین رونمایی کتب منتشر شده در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه را برای مقاطع ارشد و دکترا به انجام می رساند.

وی با بیان اینکه امسال پنجمین دوره این مسابقات برگزار خواهد شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به اینکه 16 آذر تحت عنوان روز دانشجو نامگذاری شده و تاسیس این نهاد نیز در همین روز اتفاق افتاده تصمیم گرفت کتابفروشی های خود در سراسر کشور را تحت عنوان "کتابفروشی 16" نامگذاری کند.

بر اساس این گزارش، سیده معصومه غمخواری مولف کتاب مدیریت کسب و کارهای نوپا نیز که از طریق ویدئوکنفرانس در این آئین حاضر شده بود، گفت: این کتاب می تواند به افراد مختلف در مسیر راه اندازی کسب و کار کمک کرده و به سوالات افراد در این عرصه پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه این کتاب در 7 فصل به رشته تحریر درآمده است، افزود: مثال های کاربردی در این کتاب به درک مسائل و موارد گفته شده برای خواننده کمک بسیاری خواهد کرد و اساتید، اعضای هیات علمی و دانشجویان در حوزه مدیریت و دیگر حوزه ها می توانند از این کتاب بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، این کتاب که در این آئین رونمایی شد، در 177 صفحه با تیراژ هزار جلد منتشر شده و به قیمت 30 هزار تومان به فروش می رسد.

 

 

 


نظر شما :