کتاب گیاهان دارویی در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی رونمایی شد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۳ کد : ۲۵۵۴۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
آیین رونمایی از کتاب گیاهان دارویی با حضور مدیر کل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش پرورش، رئیس جهاد دانشگاهی و معاونان و مدیران آموزش و پرورش استان مرکزی و جهاد دانشگاهی استان مرکزی در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد.
کتاب گیاهان دارویی در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی رونمایی شد

 

مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت و گو با روابط عمومی عنوان کرد : به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی کتاب گیاهان دارویی چا پ گردید.

غلامی در ادامه افزود :  آیین رونمایی از کتاب گیاهان دارویی در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با حضور شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی، حسینی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان و سلطانیان مدیر کل دفتر متوسطه آموزش و پرورش کشور و جمعی از مدیران و معاونین آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

در این جلسه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ضمن تبریک روز دانشجو و هفته پژوهش، در خصوص فعالیت های پژوهش سرای گیاهان دارویی که به عنوان قطب گیاهان دارویی در استان اشاره مطالبی را عنوان نمود.

در ادامه ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت : سازمان انتشارات در مجموعه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی ضمن چاپ و نشر کتاب ، در زمینه برگزاری مسابقات دفاع 3 دقیقه ای و همچنین نقد و بررسی کتاب فعالیتهای بسزایی دارد . معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی توانمندی ها و پتانسیل های خوبی دارد و در زمینه های مختلف از جمله خبرگزاری های  ایسنا و ایکنا ، برگزاری مناظرات دانشجویی در سطح استان و ارائه خدمات افکارسنجی خدمت رسانی می کند.

شهرجردی افزود :  ما در مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی در کنار حوزه فرهنگی ، در حوزه های پژوهش و فناوری، آموزش، و تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان در حال فعالیت می باشیم.

در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت‌های خوبی در جهاد دانشگاهی صورت گرفته است، مشخصه بارز حوزه پژوهش در جهاد وجود هیات علمی های پژوهشی می باشد ، نگاه ما در حوزه پژوهش و فناوری ، توسعه فناوری و اجرای طرح های پژوهشی می باشد که این مهم با وجود سه گروه پژوهشی توسعه مطالعات اجتماعی  ، توسعه اقتصادی و کالبد شهری  صورت می پذیرد.

شهرجردی به فعالیت های جهاد دانشگاهی در عرصه آموزش های تخصصی کوتاه مدت و همچنین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و مراکز آموزش علمی کاربردی اشاره نمود.

 سپس الهه بهدادی و دکتر ابراهیم نبئی مولفین کتاب، به معرفی این اثر پرداختند.


نظر شما :