ﺳﻮﻣﻴﻦ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﻃﺮﺡ ملی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺎﻧﮕﻲ ﺩﺭ اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰﻱ افتتاح شد

۲۷ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۷ کد : ۲۵۹۰۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
ﺳﻮﻣﻴﻦ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﻃﺮﺡ ملی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺎﻧﮕﻲ ﺩﺭ اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰﻱ در اراک افتتاح شد.
ﺳﻮﻣﻴﻦ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﻃﺮﺡ ملی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺎﻧﮕﻲ ﺩﺭ اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰﻱ افتتاح شد

مسعود شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در آیین افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در شهرستان های اراک، خنداب، کمیجان و شازند که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، مدیرکل امور بانوان استان، فرماندار اراک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان استان و جهاد دانشگاهی در اراک برگزار شد، اظهار کرد: این طرح بر اساس قانون مشاغل خانگی در سال ۹۹ با نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

وی افزود: این طرح با توجه به تجربیات حاصل از طرح زنان سرپرست خانوار و طرح های مشابه برنامه ریزی و اجرا شد و دو دبیرخانه منطقه ای در "ساوه و زرندیه" با مرکزیت ساوه و "محلات، دلیجان و خمین" با مرکزیت محلات افتتاح شده است و سومین دبیرخانه با محوریت شهرستان اراک نیز امروز افتتاح می شود که شهرستان های اراک، کمیجان، خنداب و شازند را پوشش می دهد.

شهرجردی گفت: جامعه هدف این طرح جوانان، زنان و سرپرستان خانوار است و افراد برای استفاده از خدمات این طرح باید حداقل ۱۸ سال سن داشته و بیمه کارفرمایی اشتغال تمام وقت نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این آئین، ﻛﺎﺭﮔﺎﻩ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﭘﻮﺷﺎﻙ ﻭﻳﮋﻩ ﺯﻧﺎﻥ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺧﺎﻧﻮاﺭ و ﺷﺒﻜﻪ ﻓﺮﺵ ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰﻱ نیز افتتاح شد.

 


نظر شما :