جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار کرد

نشست توجیهی طرح ملی مشاغل خانگی در شهرستان محلات برگزار شد

در راستای معرفی طرح حمایتی توسعه مشاغل خانگی به علاقمندان در شهرستان محلات نشستی با حضور مدیر دفتر سازمان تجاری سازی واشتغال جهاد دانشگاهی،علاقمندان و برخی مسئولان محلی برگزار شد
۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۳ کد : ۲۷۰۱۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
نشست توجیهی طرح ملی مشاغل خانگی با حضور جمعی از علاقه مندان به این طرح در مرکز رشد واحدهای فناور جهاددانشگاهی(محلات و نیم ور) برگزار شد. در این نشست ضمن اشاره به اینکه سهمیه اختصاص یافته به استان مرکزی، ۲ هزار نفر می باشد، تصریح شد بااجرای طرح رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد استان و کشور محقق خواهد شد.

نشست توجیهی طرح ملی مشاغل خانگی با حضور جمعی از علاقه مندان  به این طرح در مرکز رشد واحدهای فناور جهاددانشگاهی(محلات و نیم ور) برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در این نشست توجیهی با تشریح این طرح، افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه‌ ای مسئولیت اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را با کارفرمایی وزارت تعاون برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه اختصاص یافته به استان مرکزی، 2 هزار نفر می باشد، تصریح کرد: در این طرح، رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد استان و کشور محقق خواهد شد.

غنی پور اضافه کرد: طرح ملی مشاغل خانگی  در 3 مرحله شامل شناسایی مزیت و ظرفیت ‌های استان، توانمندسازی و اتصال به بازار کار مورد توجه قرار گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این طرح، رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد استان و کشور محقق خواهد شد.


نظر شما :