کسب رتبه برتر کشوری شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۰۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷ کد : ۲۸۴۰۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی رتبه برتر کشوری شعب سازمان انتشارات جهاددانشگاهی را کسب کرد.
کسب رتبه برتر کشوری شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: ششمین گردهمایی مدیران شعب سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با حضور دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار و مسائل مختلفی در خصوص فعالیت‌های حوزه نشر و کتاب در جهاددانشگاهی مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

غلامی اضافه کرد: در این گردهمایی دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و دکتر حامد علی اکبرزاده سرپرست سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با ایراد سخنانی در خصوص مسایل و مشکلات سازمان انتشارات مباحثی مطرح کردند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان ادامه داد: در این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای تعامل و همگرایی بیشتر شعب سازمان انتشارات انجام پذیرفت و از زحمات دکتر تقوی، رئیس پیشین سازمان انتشارات تقدیر بعمل آمد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه در این جلسه از فروشگاه جامع اینترنتی کتاب جهاددانشگاهی رونمایی شد، افزود: در این مراسم شعب برتر در سراسر کشور معرفی شدند و شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی بعنوان یکی از سه شعبه برتر در بین شعب سازمان در سراسر کشور معرفی شد.

شایان ذکر است؛ در این مراسم سه شعبه استان مرکزی، قم و اردبیل به عنوان شعب شایسته تقدیر معرفی شدند.


نظر شما :