سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکیدکرد: ایجاد اشتغال پایدار؛ رویکرد اصلی جهاددانشگاهی

۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۹ کد : ۲۸۴۳۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
غفاری زاده با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد جامعه در شرایط کرونا اظهارکرد: رویکرد ما در جهاددانشگاهی کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار است که در تمامی حوزه های این نهاد تسری پیدا کرده است.
سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکیدکرد: ایجاد اشتغال پایدار؛ رویکرد اصلی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه به خدمات ارزنده جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: چشم انداز این نهاد توسعه فعالیت های همه جانبه برای تحقق شعار سال می باشد.

 وی با بیان اینکه رسالت جهاددانشگاهی شناسایی و رفع نیازهای جامعه است، اظهارکرد: امروزه با توجه به شرایط کرونا بحث اشتغال از مهمترین مشکلات جامعه است که با بهره مندی از ظرفیت های جهاددانشگاهی و با کمک و حمایت نهادها می توانیم زیرساخت های مناسبی در حوزه اشتغال ایجاد کنیم.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی با اشاره به رویکرد علمی جهاددانشگاهی به مقوله اشتغال و کارآفرینی جهت توانمندسازی متقاضیان در فضای کسب و کار، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال امروزه به مسئله اساسی تبدیل شده است و درهمین راستا طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یکی از طرح های ملی جهت ایجاد اشتغال پایدار است.

 سرپرست جهاددانشگاهی استان اضافه کرد: برنامه عملیاتی جهاددانشگاهی ورود به عرصه هایی همچون صنعت، پزشکی، خدمات و کشاورزی است که با توانمندسازی نیروی انسانی، ایجاد زیرساخت های لازم و تلاش و همدلی مسئولان می تواند خروجی فعالیت های این نهاد منجر به ارائه خدمات شایانی در زمینه اشتغال پایدار گردد.


نظر شما :