سال ۹۹ صورت گرفت؛

ارائه ۱۵ هزار خدمات درمانی به مراجعین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶ کد : ۲۸۵۷۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از ارائه ۱۵ هزار خدمات درمانی به مراجعین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در سال جاری خبر داد.
ارائه ۱۵ هزار خدمات درمانی به مراجعین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد طالبی سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهارکرد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان از سال 93 فعالیت درمانی خود را آغاز و به مراجعین استان و استان های همجوار خدمات درمانی ارایه می نماید.

وی با اشاره به این‌که این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات روز و نیروی انسانی متخصص و با استفاده از روش های درمانی پیشرفته در حال فعالیت می باشد، اضافه کرد: این مرکز دارای بخش های کلینیک مردان،کلینیک زنان(IUI)، آزمایشگاه جنین شناسی و آندرولوژی، آزمایشگاه تشخیص طبی، اتاق عمل لاپارسکوپی و(IVF)، کلینیک درمان جایگزین ، مرکز مشاوره و مددکاری و ... می باشد.

طالبی همچنین از آغاز  فعالیت آزمایشگاه ژنتیک و درمانگاه دیابت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در سال 99  حدود 15 هزار خدمات پزشکی از سوی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی به مراجعان استان مرکزی و استان های همجوار ارائه شده است.

سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در پایان با اشاره به فعالیت مشاوره ژنتیک در این مرکز فوق تخصصی بیان کرد: امروزه بیماری های ژنتیکی به عنوان بخشی از علل عدم موفقیت درمان ناباروری‌، ایجاد سقط مکرر و ناباروری مطرح هستند.


نظر شما :