چاپ ۶۸ عنوان کتاب توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی در سال ۹۹

۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹ کد : ۲۸۹۸۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مسوول انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی از چاپ ۶۸ عنوان کتاب توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان در سال جاری خبر داد.
چاپ ۶۸ عنوان کتاب توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی در سال ۹۹

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مسوول انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با نام اختصاری isba با توجه به تجربیات گسترده و سابقه طولانی جهاد دانشگاهی در زمینه چاپ و انتشار کتب علمی، دانشگاهی و در راستای ایجاد تشکیلات مناسب به منظور تألیف، ترجمه و انتشار کتب، نشریات، نتایج تحقیقات علمی، فرهنگی و تولید مواد کمک آموزشی و ... تأسیس شده است

 وی چاپ و انتشار کتب و نشریات علمی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و اطلاع رسانی، ایجاد شبکه پخش و توزیع کتاب به صورت متمرکز و ...را  بخش کوچکی از فعالیت‌های سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی  عنوان کرد.

 خدیمی با اشاره به چاپ 68 عنوان کتاب توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان در سال جاری، اضافه کرد: مراسم رونمایی از سه کتاب قرآنی حیات طیبه در قرآن کریم، آموزه‌های داستان سحره فرعون در قرآن کریم و لوگوس"کلمه در ادیان ابراهیمی" تألیف حجت‌الاسلام اکبری‌مطلق در سال جاری در جهادانشگاهی استان برگزار شد.

 مسوول انتشارات جهاددانشگاهی استان ادامه داد: کتاب "گرده شناسی فلور گرده نهاندانگان"چاپ سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در آیین نخستین کتاب سال استان مرکزی به عنوان کتاب منتخب معرفی شد.

 خدیمی با اشاره به اینکه پنجمین مرحله مسابقات ملی دفاع دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی ارشد و دکتری با حضور شرکت کنندگان و دانشجویان از دانشگاه های استان مرکزی با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های اعمال شده در کشور، افزود: شرکت کنندگان فیلم دفاع از پایان نامه های خود را به مدت 3 دقیقه ای ارسال نموده و پس از آن با حضور داوران، این فیلم ها بررسی و در این مراسم سه شعبه استان مرکزی، قم و اردبیل به عنوان شعب شایسته تقدیر معرفی شدند.

 این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: کتاب های"هیولاشناسی در سینما" و"سینما ، زمان، مخاطب" تالیف دکتر همافر از انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی در نخستین جشنواره بین المللی و سومین جشنواره ملی تالیفات برتر علمی جایژه ویژه خیام رتبه برتر را کسب کردند.


نظر شما :