درخشش ایسنا و ایکنا در دومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲ کد : ۲۹۱۶۵ معاونت فرهنگی
خبرگزاری های ایسنا و ایکنای استان مرکزی در دومین جشنواره مطبوعات استان با کسب رتبه های برتر خوش درخشیدند.
درخشش ایسنا و ایکنا در دومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان مرکزی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و خبرنگاران و عکاسان ایکنا و ایسنای مرکزی در این جشنواره خوش درخشیدند.

در بخش رسانه آذر اسفندیاری از خبرگزاری ایسنا رتبه اول، محمد اسدی و پریسا بهزادی در بخش عکس به ترتیب رتبه های اول و سوم را کسب کردند.

مریم روشن خبرنگار خبرگزاری ایکنا مرکزی نیز در موضوعات مختلف ارزشیابی(موضوع تازگی) شایسته تقدیر شد.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، بیش از ۴۱۵ اثر مختلف از رسانه‌های مکتوب، دیجیتال، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به دومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی در سال ۹۹ ارسال شد.

جشنواره مطبوعات استان در موضوعات قرآن و عترت(ع)، ترویج فرهنگ نماز در خانواده ‌ها، چالش‌های اجتماعی و آسیب ‌های اجتماعی طلاق، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، بیکاری، فقر، فساد اداری و حجاب و عفاف، حقوق شهروندی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ایثار، شهادت و دفاع مقدس، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شکل‌گیری فرهنگ جهادی تولید، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خشونت در خانواده و جامعه، امر به معروف و نهی از منکر، زمینه‌ساز نفی ریشه‌ ای فساد در ابعاد مختلف آن، هنر و رسانه، کتاب و کتاب‌خوانی و فرهنگ مطالعه، توسعه استانی؛ زمینه‌های بسترساز آن در ابعاد مختلف، وضعیت صنعت، کسب و کار و تولید در استان و تهدیدات و فرصت‌ها برگزار شد.


نظر شما :