سال ۱۴۰۰ انجام می شود؛

ایجاد دفتر نمایندگی پژوهشگاه محیط زیست کشور در آزمایشگاه معتمد محیط زیست استان مرکزی

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۱ کد : ۲۹۴۳۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مسوول آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان مرکزی از ایجاد دفتر نمایندگی پژوهشگاه محیط زیست کشور در سال آینده در جهاددانشگاهی استان خبر داد.
ایجاد دفتر نمایندگی پژوهشگاه محیط زیست کشور در آزمایشگاه معتمد محیط زیست استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سید احمد حسینی مسوول آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، افزود: آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاد دانشگاهی استان با انجام اقدامات متعدد و ایجاد زیرساخت های فنی مورد نیاز  جهت بالابردن کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه تخصصی توسط EGS انگلستان و با همکاری شرکت هوداک سیستم فرتاک موفق به اخذ گواهی نامه های مختلف شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد و گسترش فضای جدید عملکردی و توسعه درونی آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی و ایجاد زیرساخت های لازم و ورود این آزمایشگاه به حوزه های تخصصی متنوع همچون بهداشت آب شرب، خاک و آب و کشاورزی، همکاری و عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اقدامات آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی می باشد.

حسینی در ادامه با اشاره به همکاری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، همکاری با سازمان جهادکشاورزی و مراکز خدمات کشاورزی، سطح عملکردی این آزمایشگاه از حوزه تخصصی معتمد محیط زیست به آزمایشگاه جامع تغییر یافته است، افزود: تنها قسمتی از فعالیت های اجرایی آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی در حوزه محیط زیست صورت می گیرد.

این مقام مسئول در پایان ورود به حوزه سلامت و همکاری با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، همکاری با سازمان استاندارد به عنوان آزمایشگاه همکار و ایجاد دفتر نمایندگی پژوهشگاه محیط زیست کشور را  از جمله برنامه های آزمایشگاه جامع جهاددانشگاهی استان در سال جاری عنوان کرد.


نظر شما :