سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکید کرد: رویکرد جدید فعالیت های جهاددانشگاهی جهت تحقق شعار سال

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۳ کد : ۲۹۴۷۱ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر غفاری زاده با اشاره به شعار سال مبنی بر"تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" اظهارکرد: جهاددانشگاهی دارای ظرفیت و توانمندی های بسیاری است که می تواند جهت تحقق شعار سال گام های اساسی بردارد.
سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکید کرد: رویکرد جدید فعالیت های جهاددانشگاهی جهت تحقق شعار سال

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" اشاره کرد و افزود: نام گذاری شعار سال با بررسی دقیق مشکلات جامعه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شعار مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی تصریح کرد: این شعار بسیار مهم و اساسی اگر بصورت دقیق اجرا شود تحول عظیمی در رفع مشکلات اقتصادی کشور خواهد داشت و در صورت تحقق این شعار شاهد بهبود وضعیت اشتغال پایدار در کشور خواهیم بود.

غفاری زاده تحقق شعار سال را نیازمند حمایت های همه جانبه مسئولان عنوان کرد و افزود: در صورتی که بتوانیم به شعار مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید، مانع زدایی و پشتیبانی عمل نماییم تحولات گسترده ای در وضعیت اقتصادی کشور شاهد خواهیم بود.

وی به نقش مردم در تحقق شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: مردم باید با حمایت از تولیدات داخلی در تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها که خواسته رهبری است را تحقق بخشند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی دارای ظرفیت و توانمندی های بسیاری است که در سال های گذشته اقدامات گسترده ای انجام داده و در سال جاری نیز با رویکرد جدید می تواند جهت تحقق شعار سال گام های اساسی بردارد.
 


نظر شما :