فرماندار ساوه:

مرکز خدمات تخصصی انار ساوه راه اندازی می شود/جهاددانشگاهی؛ پیشتاز فعالیت های علمی و پژوهشی

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۲ کد : ۲۹۹۴۸ اخبار عمومی تاپ خبر
مرکز خدمات تخصصی انار ساوه به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این شهرستان راه اندازی می شود.
مرکز خدمات تخصصی انار ساوه راه اندازی می شود/جهاددانشگاهی؛ پیشتاز فعالیت های علمی و پژوهشی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علی میرزایی فرماندار ساوه در دیدار با دکترعلی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد بر بهره مندی از ظرفیت های شهرستان ساوه در حوزه های علوم انسانی، کشاورزی و صنعت تاکید کرد.

وی به راه اندازی مرکز خدمات تخصصی انار ساوه به همت جهاددانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت های بسیاری جهت توسعه در حوزه کشاورزی است و انار ساوه شهرت جهانی دارد در همین راستا ایجاد مرکز خدمات تخصصی انار در این شهرستان ضرورت بسیاری دارد.

میرزایی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی بر حمایت و پشتیبانی فرمانداری و دستگاه های اجرایی این شهرستان از این نهاد تاکید کرد.

فرماندار ساوه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید برای هر یک از شهرستان های استان با توجه به هر منطقه برنامه علمی، پژوهشی و عملیاتی ارائه نماید، بازدید مسوولان ارشد شهرستان ساوه از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی جهت بهره مندی از تجربیات و الگوهای ارزشمند را بسیار مهم ارزیابی کرد.

دکتر علی‌ اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در این دیدار بر گسترش فعالیت های جهاددانشگاهی در ساوه تاکید کرد و افزود: تعامل و همفکری مسوولان نقش مهمی در توسعه فعالیت های این شهرستان دارد.


وی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان قطب صنعت کشور دارای ظرفیت های بی شماری در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری دارد، خاطرنشان کرد: انار ساوه از جمله ظرفیت های قابل توسعه استان به شمار می رود.


نظر شما :