تجلیل از ایکنا مرکزی جهت پوشش خبری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن

۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۰ کد : ۳۰۱۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شهرستان اراک شامگاه دوشنبه ۱۴ آبان‌ماه با حضور مسئولان استانی در مجتمع کوه نور اراک برگزار شد. در این مراسم از مجموعه خبرگزاری ایکنا شعبه استان مرکزی نیز تجلیل بعمل آمد.
تجلیل از ایکنا مرکزی جهت پوشش خبری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، حجت‌الاسلام حسین دلاوری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، شامگاه روز گذشته، ۱۴ آبان در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در مجتمع کوه نور اراک برگزار شد، گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن به میزبانی اراک با درخشش خوبی همراه بود. قرآن دل‌ها را به هم نزدیک کرده و باعث شد اتفاق خارق‌العاده‌ای در این شهرستان رقم خورد.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط خبرگزاری ایکنا شعبه مرکزی، تصریح کرد: این خبرگزاری در همه حال اخبار را انعکاس داده و با سختی کارهای انجام شده توسط عوامل اجرایی را از نزدیک مشاهده کرده است. 
حجت‌الاسلام دلاوری اضافه کرد: مرحله سراسری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی اراک بسیار خوب برگزار شد و ارزیابان نمره بالای ۹۵ به دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی مسابقات اعطا کردند. این افراد بدون نام و نشان از ابتدای مسابقات تا انتها در جلسات متعدد حضور داشتند.
مدیرکل اوقاف استان ادامه‌داد: امیدوارم روزی به اتفاق دست‌اندرکاران مسابقات قرآن اراک شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در استان باشیم و ما در استان مرکزی این آمادگی را داریم.
در پایان مراسم از مجموعه خبرگزاری ایکنا شعبه استان مرکزی، ستاد معین، عوامل اجرایی، رؤسای ادارات اوقاف، خادمان، واقفان، ستاد خبری مسابقات و مجموعه خبری صدا‌و‌سیما تجلیل شد
 


نظر شما :