همزمان با آغاز فاز نوآوری؛

نشست هماهنگی منتورهای مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی برپا شد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۰ کد : ۳۰۷۲۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
همزمان با شروع فاز نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناوران جوانان در استان مرکزی، نشست هماهنگی منتورهای مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان برگزار شد.
نشست هماهنگی منتورهای مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی برپا شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نشست هماهنگی منتورهای مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان در استان مرکزی به منظور هماهنگی اجرای برنامه های فاز نوآوری برگزار شد.

در این نشست دبیر منش استان مرکزی در ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده فاز ترویج را ارایه  کرد و در ادامه حاضرین به بحث و بررسی پیرامون اقدامات انجام شده و کارگاه های مورد نیاز فاز نوآوری و همکاری های بین دانشگاهی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان پرداختند.

همچنین در این نشست، مقرر شد منتورها  ایده های قابل ارایه جهت فعالیت در فاز نوآوری را به دبیر  شورای پذیرش و سرمایه گذاری جهت تصویب در شورا ارسال نمایند.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی با بسترسازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت می باشد.


نظر شما :