همکاری مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان مرکزی با دفتر تسهیلگری اراک

۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۷ کد : ۳۱۳۶۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست مشترک مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی و کارشناسان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک برگزار شد.
همکاری مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان مرکزی با دفتر تسهیلگری اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست مشترک با کارشناسان حقوقی و مددکاری دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج ورودکی ارک از فعالیت های دفتر تسهیلگری در خصوص اقدامات انجام شده تقدیر کرد.

وی ضمن اشاره به فعالیت های مشترک بین دفتر تسهیلگری و مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان، از ارایه خدمات مشاوره ای به مراجعان دفتر تسهیلگری اعلام آمادگی کرد.

مهتاب آسترکی مسوول فنی مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه بر ضرورت فعالیت های آموزشی ویژه مراجعان دفتر تسهیلگری تاکید کرد و افزود: برگزای کارگاه های آموزشی و نقش آموزش ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سکونتگاه های غیررسمی ضروری است.

عباسی فرد کارشناس مددکاری و میریعقوبی کارشناس حقوقی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج اراک نیز در ادامه به معرفی و شرح خدمات و نیازمندی های این دفتر و همچنین نحوه تعامل با سایر دستگاه های دولتی و غیردولتی و ضرورت حضور آنان در این منطقه محروم پرداختند.


نظر شما :