۱۰خردادماه برگزار می شود؛

آیین اختتامیه دهمین رویداد ملی، فرهنگی"طریق جاوید" در حرم مطهر امام راحل

۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۲ کد : ۳۱۳۶۹ اخبار عمومی تاپ خبر
سرپرست مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین رویداد ملی، فرهنگی-دانشجویی طریق جاوید، همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، در ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح، در مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.
آیین اختتامیه دهمین رویداد ملی، فرهنگی"طریق جاوید" در حرم مطهر امام راحل

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت ‌فقیه و انقلاب اسلامی، مهدی عباسی سرپرست مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی گفت: دهمین رویداد ملی، فرهنگی- دانشجویی طریق جاوید با محوریت "امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و انتخابات" ویژه دانشجویان و طلاب با برگزاری بیش از 10 نشست علمی- تخصصی و داوری مقالات دانشجویی و تولید پادکست به کار خود پایان داد.

وی افزود: برگزیدگان، مقالات ارسال شده خود را به صورت آنلاین در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ارایه خواهند داد و در پایان قرار است سخنرانی نشست‌ها و چکیده مقالات به صورت کتابچه منتشر شود.

عباسی بیان کرد: مراسم اختتامیه دهمین رویداد ملی، فرهنگی- دانشجویی طریق جاوید، همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، با حضور یادگار فرزانه حضرت امام آیت‌الله سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر، حجت الاسلام و المسلمین کمساری رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی 10 خرداد ماه 1400 در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند با مراجعه به صفحه رسمی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به نشانی www.instagram.com/isojd ، رویتاب www.roytab.ir و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جماران www.jamaran.news در این مراسم شرکت کنند.

گفتنی است،اختتامیه دهمین رویداد ملی، فرهنگی-دانشجویی طریق جاوید، همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و با مشارکت و همکاری سازمان دانشجویان و معاونت فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ساعت 10 صبح در حرم مطهر برگزار می شود.


نظر شما :