مقدسی نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در دیدار سرپرست و معاونین جهاد دانشگاهی استان مرکزی:

جهاد دانشگاهی با روحیه انقلابی و کاری خود ، همیشه و در همه عرصه ها پیشرو می باشد

۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۹ کد : ۳۱۸۸ اخبار عمومی تاپ خبر
جهاد دانشگاهی یک سر و گردن از فضاهای سیاسی بالاتر است و باید از حیثیت و اعتباری که گذشتگان به وجود آورده اند، پاسداری نماید ،جهاد دانشگاهی در کشور باید الگوی سازی نماید و در افزایش عمق پیشرفت و علم و تکنولوژی پیشگام باشد.
جهاد دانشگاهی با روحیه انقلابی و کاری خود ، همیشه و در همه عرصه ها پیشرو می باشد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، مهندس شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی در روز پنج شنبه ۲۴ آبان با مهندس مقدسی نماینده محترم مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

 مقدسی نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی مجموعه خوشنام می باشد و کارهای بسیار خوبی در زمینه های پژوهشی متناسب با نیازهای کشور و مردم از جمله پزشکی، ناباروری ، سلولهای بنیادی انجام داده است.

مقدسی افزود : با افتخار به جهاد دانشگاهی کمک می کنیم و از جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف دفاع می کنیم و از جهاد دانشگاهی انتظار داریم که دو مقوله را رعایت کند ، اول صیانت از جهاد دانشگاهی در پیشرو و موثر بودن در علم و پژوهش و دوم پرهیز از سیاسی کاری و رعایت چهارچوب ها، وی همچنین از مواضع خبرگزاری ایسنا در پوشش بسیار خوب اخبار و عدم جانبداری تشکر نمود.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت : جهاد دانشگاهی یک سر و گردن از فضاهای سیاسی بالاتر است و باید از حیثیت و اعتباری که گذشتگان به وجود آورده اند، پاسداری نماید ، وی افزود : جهاد دانشگاهی در کشور باید الگوی سازی نماید و در افزایش عمق پیشرفت و علم و تکنولوژی پیشگام باشد.

مقدسی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی با روحیه انقلابی و کاری خود ، همیشه و در همه عرصه ها پیشرو می باشد.

در ابتدای جلسه مهندس شهرجردی به بیان اهداف و دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان در عرصه های مختلف علمی ،  پژوهشی ،  فناوری ، آموزشی و فرهنگی پرداخت


نظر شما :