تاکید مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بر بهره مندی از ظرفیت های جهاددانشگاهی استان

۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰ کد : ۳۲۸۸۰ اخبار عمومی تاپ خبر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالیت های برجسته جهاددانشگاهی بر ضرورت همکاری و تعامل و بهره مندی از ظرفیت های این نهاد تاکید کرد.
تاکید مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بر بهره مندی از ظرفیت های جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور نگین براتی معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان مدیرکل جدید تعاون استان، رویکرد فعالیت های این نهاد را توجه بیشتر به حوزه های پزشکی، صنعت و کشاورزی عنوان کرد.

وی ضمن تشریح فعالیت های شاخص جهاددانشگاهی، بر تعامل و همکاری دوجانبه با اداره کل کار همچون گذشته تاکید کرد. و افزود: این نهاد می ‌تواند با همت مسئولان در جهت خدمت به استان گام ‌های مهمی بردارد.

غفاری زاده با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: این مجموعه با وجود معاونت های فرهنگی، آموزشی، پژوهش و فناوری، پشتیبانی و مرکز درمان ناباروری در حال خدمت ‌رسانی به مردم استان است.

بهزاد سام دلیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های برجسته جهاددانشگاهی، بر ضرورت همکاری و تعامل و بهره مندی از ظرفیت های این نهاد تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعامل هرچه بیشتر با معاونت های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و پشتیبانی و سایر حوزه های جهاددانشگاهی استان از اقدامات در دست این اداره کل در آینده نزدیک خواهد بود.

شایان ذکر است؛ سام دلیری خردادماه سال جاری به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی منصوب شده است.


نظر شما :