اهدای لوح تقدیر استانداری مرکزی به سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۴ کد : ۳۳۶۷۰ اخبار عمومی تاپ خبر
به پاس زحمات ارزشمند و تعامل و همکاری سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، لوح تقدیری از سوی استانداری مرکزی به ایشان اهدا شد.
اهدای لوح تقدیر استانداری مرکزی به سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ لوح تقدیر از سوی استانداری مرکزی به پاس زحمات ارزشمند و تعامل و همکاری دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اهدا شد.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

بدون شک رشد و شکوفایی میهن اسلامی در گرو سعی و تلاش انسان هایی است که برای کسب رضایت ایزد منان خدمت صادقانه را سرلوحه خود قرار داده و خویش را به زیور تعهد، اخلاق اسلامی و توانمندی می آرایند.

بدینوسیله با عنایت به مساعی و تلاش جنابعالی در تعامل و همکاری لازم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد سال 1400 و به مصداق حدیث شریف" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از زحمات بی شائبه شما تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است در پرتور الطاف حق تعالی و در سایت توجهات حضرت ولیعصر(عج) در تمامی شئونات زندگی و استمرار خدمت رسانی به مردم شریف استان و میهن اسلامی موفق و موید باشید.

محسن اکبری مدیرکل امور اداری و مالی استانداری مرکزی


نظر شما :