فراخوان جذب مدرس در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۶ کد : ۳۵۲۹۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
فراخوان جذب مدرس در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک اعلام شد.
فراخوان جذب مدرس در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه الله پارسا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اعلام این خبر، گفت: بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا ۱۵ شهریورماه سال‌جاری با مراجعه به سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه به آدرس http://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ملاک ثبت نام متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری است، افزود: تقویم انجام و اتمام فرایند ثبت نام در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد متقاضیان متفاوت می باشد.

پارسا اضافه کرد: جذب مدرس صرفا به صورت بومی بوده و متقاضی صرفاً مجاز به شرکت در استان محل سکونت خود با ارائه مدارک خواهد بود و دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۸ و حداکثر ۶۰ سال تا تاریخ فراخوان، متولدین بعد از یکم شهریور ۱۳۳۵و قبل از یکم شهریور ۱۳۷۲ مجاز به شرکت در این فراخوان هستند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اشاره به اینکه 5 رشته جدید به رشته این مرکز آموزشی اضافه شده است، خاطرنشان کرد: دارندگان مدرک ارشد رشته های دوخت و تکنولوژی لباس و گرافیک می توانند با مراجعه به سامانه و تکمیل اطلاعات نسبت به اخذ ID کارت خود اقدام نمایند.    

گفتنی است؛ فعالیت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از سال 1377 آغاز شده و این مرکز آموزشی با بهره گیری از ساختار علمی و آموزشی مطلوب، هیأت علمی مجرب، آزمایشگاه، کارگاه های تخصصی مجهز، کلاس های هوشمند و ... بدون آزمون(کنکور) و عدم نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی بدون محدودیت در نوع رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.


نظر شما :