به همت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی؛

آزمون نئو با حضور ۱۴۰ نفر از کارکنان اداره برق استان مرکزی برگزار شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۰ کد : ۳۵۴۳۵ معاونت پژوهشی تاپ خبر
به همت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان مرکزی آزمون نئو ویژه کارکنان اداره برق استان برگزار شد.
آزمون نئو با حضور ۱۴۰ نفر از کارکنان اداره برق استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهتاب آسترکی مسوول فنی مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، گفت: آمون نئو(تست شخصیت) ویژه کارکنان اداره برق استان به همت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون نئو با حضور 140 نفر از کارکنان اداره برق با هدف ارتقاء شغلی آنان صورت گرفت، افزود: تست شخصیت نئو شامل 240 سوال تستی که شرکت کنندگان در 45 دقیقه فرصت پاسخگویی به سوالات را دارند.

آسترکی با بیان اینکه آزمون نئو یکی از معروف‌ ترین و دقیق‌ ترین آزمون‌های روانشناسی است، اظهارکرد: این آزمون یکی از مهم‌ترین ابزارهای فهم ابعاد شخصیتی برای روانشناسان و حتی مدیران منابع انسانی است.

وی یادآورشد: تست نئو کاربرد گسترده‌ ای در زمینه ‌های فردی، شغلی، سازمانی و تحلیل رفتار گروه‌ های انسانی دارد و در زمینه ‌های ازدواج، استخدام و تشخیص اختلالات روانشناسی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

مسوول فنی مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه نتایج تست نئو، صفات اصلی شخصیت هر فرد را مورد امتیازدهی قرار می ‌دهد، خاطرنشان کرد: آزمون نئو مانند یک چکاپ کامل است و می‌ تواند تا این حد به جزئیات توجه نماید.


نظر شما :