راه اندازی کارگاه تولیدی اسکاج در کوی امام سجاد(ع) اراک/اشتغال بانوان با کسب و کارهای کوچک

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۲ کد : ۳۵۴۳۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک از راه اندازی کارگاه تولیدی اسکاج در کوی امام سجاد(ع) اراک و اشتغال بانوان این منطقه در راستای طرح ملی تسهیلگری در استان خبر داد.
راه اندازی کارگاه تولیدی اسکاج در کوی امام سجاد(ع) اراک/اشتغال بانوان با کسب و کارهای کوچک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک با اعلام این خبر، افزود: یکی از فعالیت هایی که در هر محله برای بهبود و ایجاد معیشت اهالی صورت می گیرد، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های آن محله است.

وی افزود: با توجه به این موضوع راه اندازی کارگاه های مختلف از ظرفیت های موجود محله باغ خلج است که برای پیگیری و راه اندازی آن در ابتدا جلسه های متعددی با سرپرست آستان قدس رضوی برگزار شد که  مقرر گردید با توجه به شرح خدمات و اهداف دفتر در محله، معرفی نیروهای و هم چنین بازاریابی محصولات توسط کارشناس اقتصاد و کارآفرینی دفتر تسهیل‌گری صورت گیرد.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: در آخرین مرحله با معرفی مکان مناسب و خریداری تجهیزات مورد نیاز، کارگاه تولید اسکاج در راستای اجرای طرح ملی تسهیلگری و ارائه خدمات به ساکنین کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک راه اندازی شد.


نظر شما :