در دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با فرماندار محلات عنوان شد؛

راه اندازی پایگاه تزریق و کشت سلول های بنیادی و ۲ کلینیک پزشکی در محلات

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۹ کد : ۳۵۵۸۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی پایگاه تزریق و کشت سلول های بنیادی، کلینیک ناباروری و آزمایشگاه ژنتیک در صورت تامین زیرساختها با هماهنگی فرماندار محلات در این شهرستان خبر داد.
راه اندازی پایگاه تزریق و کشت سلول های بنیادی و ۲ کلینیک پزشکی در محلات

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر محمدرضا ناظری فرماندار محلات در دیدار با رییس و معاونان جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالیت های جهاددانشگاهی استان، اظهارکرد: دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت جهاددانشگاهی در زمینه های تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی و ... برای ادامه فعالیت های خود بهره گیری کنند.

وی افزود: نیازمند تعامل و همکاری جهاددانشگاهی جهت راه اندازی کلینیک ناباروری زیر نظر پزشکان فوق تخصص و پزشکان متخصص بیمارستان محلات و همچنین آزمایشگاه ژنتیک برای تست های غربالگری قبل از ازدواج هستیم.

نظری از برگزاری دوره های آموزشی دستیار دندانپزشکی، دستیار داروخانه و دوره های تزریق ژل و بوتاکس با ارائه مدارک معتبر از سوی جهاددانشگاهی در این شهرستان استقبال کرد.

فرماندار محلات اضافه کرد: در صورت تامین زیرساخت های موجود و با همکاری جهاددانشگاهی، پایگاه تزریق و کشت سلول های بنیادی در آینده در این شهرستان راه اندازی می شود.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در این دیدار، اظهار کرد: درصدد راه اندازی کلینیک آسم، آلرژی و دیابت با توجه به برنامه توسعه ای بخش درمان در جهاددانشگاهی استان هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: در این آزمایشگاه خدمات با تعرفه های نیمه دولتی و هزینه آزمایشگاه ها با یک سوم تعرفه بخش خصوصی با نهایت کیفیت ارائه می شود، همچنین در حال حاضر آزمایشگاه ژنتیک به عنوان تنها آزمایشگاه استان نیز با به روزترین امکان فعال است.

غفاری زاده اضافه کرد: راه اندازی مراکزی چون ایجاد کلینیک دیابت برای اولین بار در سطح استان، راه‌اندازی بخش زخم و ترمیم بافت و استفاده از روش های پیشرفته جهان، ایجاد کلینیک پوست و زیبایی با استفاده از روش های نوین را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این نهاد است.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در ادامه ضمن استقبال از راه اندازی پایگاه تزریق و کشت سلول های بنیادی در محلات، خاطرنشان کرد: راه اندازی 2 کلینیک پزشکی از جمله اقدامات در دست اقدام جهاددانشگاهی در این شهرستان است که در صورت تامین زیرساخت ها در آینده انجام خواهد شد.


نظر شما :