فرماندار محلات خبر داد:

ارائه خدمات درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی با رویکرد درمان ناباروری در محلات

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۸ کد : ۳۵۶۶۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
فرماندار محلات از انجام پیگیری های لازم جهت ارائه خدمات درمانی موجود در جهاددانشگاهی با رویکرد درمان ناباروری با حضور متخصصین این حوزه در این شهرستان خبر داد.
ارائه خدمات درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی با رویکرد درمان ناباروری در محلات

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر محمدرضا ناظری فرماندار محلات در بازدید از مجموعه درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی، اظهارکرد: در جلساتی که پیش از این با مسئولان جهاد دانشگاهی برگزار شد، جهت همکاری برای ایجاد شعبه مرکز درمان ناباروری در شهرستان محلات اعلام آمادگی کردیم که مقرر شد در این زمینه اقداماتی انجام شود.

وی خدمات درمانی جهاد دانشگاهی و امکانات مجموعه درمانی این نهاد در استان را قابل توجه دانست و گفت: امید است ظرف کمتر از یکماه شاهد آغاز عملیات راه اندازی مرکز درمان ناباروری در محلات باشیم و مجموعه شهرستان همکاری و حمایت لازم را در این خصوص خواهد داشت.

ناظری افزود: مقرر شد تفاهم نامه ای بین شبکه بهداشت شهرستان و جهاد دانشگاهی منعقد شود و روند عملیاتی شدن این مهم آغاز شود، البته افق دید ما بسیار گسترده است و تلاش می کنیم تمامی پروسه های درمان ناباروری در شهرستان عملیاتی شود و در خصوص مراکزی همچون آزمایشگاه ژنتیک یا برگزاری دوره های کوتاه مدت یا توریست درمانی همکاری هایی با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

دکتر مهدی قلیچ خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات نیز در این بازدید، تصریح کرد: برای همکاری با جهاد دانشگاهی نهایتی قائل نیستیم و علاقمندیم که این همکاری ادامه دار باشد، افزود: فعلا قرار است همکاری های درمانی این نهاد و بخش بهداشت و درمان شهرستان محلات در بخش درمان نازایی آغاز شود و امید است در ادامه، تمامی پروسه درمان نازایی در محلات انجام شود.

وی اظهار کرد: امید است بتوانیم در زمینه ارائه آموزش های کوتاه مدتی که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود، همچون دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، دوره های لیزر  و ... از حضور اساتید این نهاد استفاده کنیم که مقرر شد پیگیری هایی در این خصوص انجام شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات اضافه کرد: علاقمندیم در حوزه سلول های بنیادی و بانک خون بند ناف نیز بتوانیم در محلات از خدمات جهاد دانشگاهی برخوردار شویم.

گفتنی است؛ فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از بخش های مختلف مجموعه درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی بازدید به عمل آوردند.

منبع: ایسنا مرکزی


نظر شما :