فراخوان جذب نیرو در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰ کد : ۳۵۷۲۴ اخبار عمومی تاپ خبر
گروه انفورماتیک پزشکی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی جهت پیشبرد طرح های پژوهشی و پروژه های فناورانه در حوزه های تشخیص و درمان سرطان پستان با رویکرد انفورماتیک پزشکی و فناوری اطلاعات دعوت به همکاری می کند.
فراخوان جذب نیرو در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، گروه پژوهشی انفورماتیک پزشکی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی جهت پیشبرد طرح های پژوهشی و پروژه های فناورانه در حوزه های تشخیص و درمان سرطان پستان با رویکرد انفورماتیک پزشکی و فناوری اطلاعات، از میان فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های ذیل دعوت به همکاری می کند.

همکاران این پروژه ها در صورت احراز شایستگی های لازم، امکان جذب به صورت هیئت علمی و غیر هیئت علمی را خواهند داشت. علاقه مندان می توانند رزومه علمی_اجرایی خود را در فرمت استاندارد با عنوان«فراخوان جذب در گروه انفورماتیک پزشکی» به نشانی  mci@ibcrc.ir  ارسال نموده، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88785235 تماس بگیرند.

گفتنی است، رشته های مورد نیاز، انفورماتیک پزشکی، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و نرم افزار می باشد.


نظر شما :