در نشست کانون گردشگری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی مطرح شد؛

گسترش شبکه دانشجویی سازمان دانشجویان/برگزاری۲ اردوی طرح ملی ایران مرز پرگهر تا پایان سال

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۹ کد : ۳۵۸۲۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست کانون گردشگری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی با حضور دبیر و اعضای کانون در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
گسترش شبکه دانشجویی سازمان دانشجویان/برگزاری۲ اردوی طرح ملی ایران مرز پرگهر تا پایان سال

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی در  این نشست که با حضور دبیر و اعضای کانون های گردشگری سازمان دانشجویان برگزار شد، گفت: در طول 6 ماهه دوم سال دو اردوی طرح ملی ایران مرز پرگهر و دو نشست تخصصی و سمینار در خصوص گردشگری را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: کانون گردشگری یکی از کانون های هست که مرز و گستره فعالیت بسیار زیاد دارد و حتی می تواند فعالیت های دیگر کانون ها را تحت الشعاع قرار دهد از جمله طرح های همچون قرآن در طبیعت، پیاده روی و فعالیت های محیط زیستی می باشد.

دارابی گفت: یکی از راه های برگزاری چنین برنامه ها و طرح های با قدرت و قوت بیشتر، گسترش شبکه دانشجویی سازمان دانشجوبان می باشد که دبیران و اعضای اصلی کانون ها می توانند در شبکه سازی نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: کانون گردشگری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اهدافی همچون شناساندن زیرساخت های تاریخ فرهنگ و فرهنگ تاریخی ایران، هدفمند کردن سفرهای تفریحی و گردشگری و... می باشد.

دارابی یادآور شد: انجام این فعالیت ها در قالب و چارچوب هایی از قبیل برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی، چاپ و انتشار نشریه و بروشور، برگزاری همایش، نشست ها و سمینارها و همچنین بازدید های فرهنگی-تاریخی امکان پذیر می باشد.

در ادامه محمدطاهری دبیر کانون گردشگری و اعضای کانون نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص شبکه سازی و انجام بهتر فعالیت ها ارایه کردند.


نظر شما :