نگاهی به فعالیت های اجرایی معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰

۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۶ کد : ۳۶۲۱۷ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
سرپرست معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی فعالیت های اجرایی و عمرانی این معاونت را در شش ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
نگاهی به فعالیت های اجرایی معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، مهندس علی عباس رئیس محمدی سرپرست معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به شعار سال مبنی بر"تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، تصریح کرد: شعار امسال تداوم شعار سال های اخیر مقام معظم رهبری است و آنچه امروز بیش از همه اهمیت دارد حمایت همه جانبه از تولید و فضای کسب و کار است.

وی  اظهارکرد: در همین راستا معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان در شش ماهه ابتدای سال جاری عمده وظایف خود را در زمینه‌ های برنامه ‌ریزی تأمین نیروی انسانی، استخدام، آموزش ضمن خدمت، ارتقای شغلی، مدیریت عملکرد، بازنشستگی و خروج از خدمت معطوف کرده است تا از این طریق، زمینه لازم جهت انجام هرچه بهتر وظایف، افزایش بهره وری، کمک جهت تامین نیروی انسانی از طریق اجرا و نظارت بر اجرای مقررات، آیین نامه ها و ضوابط اداری، آموزشی و رفاهی را فراهم آورد.

رئیس محمدی با اشاره به اینکه تأمین نیروی انسانی و اجرای ضوابط مربوط به کارکنان، تأمین ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت‌ های واحد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: ایجاد امکانات لازم و فضای مناسب و تجهیز فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اختصاص بودجه و اعتبارات لازم به بخش‌ های مختلف و ایجاد امکانات رفاهی با هدف ارتقاء روحیه کاری از جمله فعالیت‌ های این حوزه است.

وی با اشاره به رویکرد نوین جهاددانشگاهی استان و اختصاص فضای ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی جهت راه اندازی مراکز درمانی، اظهارکرد: با توجه به کمبود فضای درمانی در ساختمان مرکزی، پرسنل و کادر اداری در ساختمان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک مستقر شده اند.

رئیس محمدی، تجهیز ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی در مرکز شهر جهت راه اندازی اولین آزمایشگاه ژنتیک استان، استقرار دفتر مرکز نوآوری و شتابدهی در ستاد مراکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی  استان، افتتاح آزمایشگاه جامع جهاددانشگاهی و آغاز بکار دفتر نمایندگی پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی و ... را از دیگر فعالیت های این معاونت در سال جاری عنوان کرد.

این مقام مسوول در پایان به ارائه تسهیلات بانک مهر ایران به جمعی از جهادگران اشاره کرد و افزود: به منظور زیباسازی محوطه بیرونی ساختمان پردیس جهاددانشگاهی و ایجاد جلوه بصری زیبا، رنگ آمیزی بلوار محوطه و انجام جدول گذاری و آماده سازی فضای سبز ساختمان پردیس جهاددانشگاهی در دست اقدام است.


نظر شما :