شهردار اراک در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان تاکید کرد:

بهره مندی از ظرفیت های جهاددانشگاهی در شهرداری اراک

۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۴ کد : ۳۷۶۶۴ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
شهردار اراک بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های جهاددانشگاهی استان مرکزی با شهرداری اراک و انعقاد تفاهم نامه جدید تاکید کرد.
بهره مندی از ظرفیت های جهاددانشگاهی در شهرداری اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا کریمی شهردار اراک در دیدار با رییس و معاونان پژوهشی و پشتیبانی جهاددانشگاهی استان از اعلام آمادگی همکاری جهاددانشگاهی با شهرداری اراک استقبال کرد.

وی افزود: از ظرفیت موجود در جهاددانشگاهی در حوزه های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و درمانی برای همکاری دوجانبه با شهرداری اراک استفاده خواهیم کرد و در همین راستا تفاهم نامه مشترک منعقد می شود.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز ضمن تبریک انتصاب شهردار اراک، گزارشی در خصوص توانمندی ها و پتانسیل جهاددانشگاهی استان در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و درمان ارایه کرد.

وی با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی و شهرداری اراک در سال های گذشته، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی، همکاری‌ این نهاد و شهرداری می‌ تواند نتایج و اثرات مثبتی برای هر دو مجموعه داشته باشد.

این مقام مسوول یادآور شد: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف درمانی، اجتماعی، پژوهشی فرهنگی، آموزشی و ... فعالیت دارد و تاکنون اقدامات خوبی در حوزه‌ های مختلف با همکاری شهرداری اراک انجام داده که منجر به نتایج سازنده ای برای هر دو مجموعه شده است.


نظر شما :