به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا :

شهرجردی ؛ ایسنا مطالبه گری را با تکیه بر ظرفیت های دانشجویی تقویت کند

۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۶ کد : ۳۸۱۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: نگاه ما بر این است که نقش آفرینی دانشجو در خبرگزاری دانشجویان پررنگ تر شود و مجموعه خبرگزاری ایسنا باید با یک پیکره دانشجویی بتواند فعالیت موثرتری در سطح دانشگاه ها و دیگر بخش های جامعه داشته و مطالبه گری در مسائل مختلف را دنبال کند.
شهرجردی ؛ ایسنا مطالبه گری را با تکیه بر ظرفیت های دانشجویی تقویت کند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، مسعود شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا ، با حضور در این خبرگزاری با خبرنگاران این رسانه به گفت‌و‌گو نشست و ضمن تبریک بیستمین سالگرد تاسیس ایسنا ، با ابراز رضایت از عملکرد این خبرگزاری در استان و کشور افزود : امیدواریم که مجموعه ایسنا بتواند هر روز بیش از گذشته در استان فعالیت اثربخش از خود برجای بگذارد.

وی با بیان اینکه نگاه‌های مختلفی روی بحث رسانه وجود دارد چراکه یکی از ویژگی‌های رسانه‌ها استفاده از تکنولوژی است که ایسنا هم از بستر تکنولوژی در مخابره اخبار استفاده می‌کند و نگاه دیگر در بحث فرهنگ سازی نسبت به رسانه مطرح است.

شهرجردی افزود: نگاه به خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی این است که با استفاده از تکنولوژی بتوانند در حوزه فرهنگ سازی نقش افرینی کنند و ایسنا به عنوان یک خبرگزاری عمومی تاثیرگذار باید در این زمینه به خوبی نقش آفرینی کرده و به توسعه فرهنگی استان و کشور کمک کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی در خصوص برنامه های این نهاد برای ایسنای استان، گفت: به گفته شهید بهشتی "دانشجو موذن جامعه است" و فلسفه تشکیل ایسنا این بوده که با توجه به نقش دانشجو و با تکیه بر نگاه آرمانخواهانه این قشر به مطالبه گری در حوزه های مختلف پرداخته و زمینه حضور و استفاده از نیروی جوان و فعال دانشجویی در رشد و توسعه کشور را فراهم کند.

وی افزود: بر این اساس نگاه ما نیز بر این است که نقش دانشجو در خبرگزاری دانشجویان فعال تر شود و مجموعه خبرگزاری ایسنا باید با یک پیکره دانشجویی بتواند فعالیت موثرتری در سطح دانشگاه ها و دیگر بخش های جامعه داشته و مطالبه گری در مسائل مختلف را دنبال کند.

شهرجردی بیان کرد: نگاه ما توسعه فعالیت‌ها با بدنه دانشجویی و فعالیت در سطح دانشگاه‌هاست و حتی سرویس‌هاس مختلف خبری این خبرگزاری باید حول محور دانشجو و دانشگاه فعالیت کنند، استراتژی ما در حوزه ایسنا استفاده از پتانسیل‌های دانشجویی استان برای فعالیت خبرگزاری در مجموعه استان مرکزی است.


نظر شما :