امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و سازمان نظام پزشکی استان/دکتر سهرابی: به توانمندی جهاددانشگاهی اعتقاد داریم

۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۶ کد : ۳۹۰۱۲ معاونت پژوهشی تاپ خبر
تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی استان مرکزی و سازمان نظام پزشکی استان به امضای دو طرف رسید.
امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و سازمان نظام پزشکی استان/دکتر سهرابی: به توانمندی جهاددانشگاهی اعتقاد داریم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان نظام پزشکی استان با اشاره به حضور تاثیرگذار جهاددانشگاهی در حوزه درمانی، افزود: دوره های تخصصی مختلفی توسط مراکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی در بخش پزشکی برگزار می شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش های تخصصی پزشکی و غیرپزشکی توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی، تصریح کرد: در مراکز آموزش کوتاه مدت حدود ۲۳۰ دوره آموزشی تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشکی، نیروی پذیرش آزمایشگاه، فوریت های پزشکی، برنامه‌نویسی، ICDL، زبان تخصصی و ... طراحی و ۲۲ هزار و ۲۸۶ نفر ساعت آموزش ارائه شده است و هزار نفر ساعت نیز آموزش آنلاین و حضوری دریافت کردند.

رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: در حوزه پزشکی عمومی تا سطح متخصصین، برگزاری آموزش های تخصصی و فوق تخصصی مدنظر است و در تلاش هستیم این آموزش ها با همکاری سایر واحدها و پژوهشکده های جهاددانشگاهی انجام گیرد.

دکتر روح اله سهرابی رییس سازمان نظام پزشکی استان هم در این مراسم با بیان اینکه به توانمندی جهاددانشگاهی در بخش های مختلف اعتقاد داریم، افزود: خوشبختانه جهاددانشگاهی با استفاده از نیروی انسانی علمی همواره در بخش های مختلف جامعه موثر عمل کرده است و از همکاری با این نهاد در حوزه پزشکی استقبال می کنیم.

شایان ذکر است؛ این تفاهم نامه در راستای همکاری در عرصه های سلامت، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های مشترک و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی همکاری های علمی به امضای دو طرف رسید.

کلید واژه ها: پزشکی آموزش استان مرکزی جهاد دانشگاهی دانشگاهی استان مرکزی تخصصی


نظر شما :