امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان

۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۸ کد : ۳۹۲۴۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
تفاهم نامه همکاری مشترک جهاد دانشگاهی استان مرکزی و درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دلیجان در راستای همکاری در عرصه های سلامت، آزمایشگاهی و استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های مشترک طرفین و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی همکاری های علمی به امضای دو طرف رسید.
امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر شیرین حیدری رییس درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان در بازدید مجتمع درمانی جهادانشگاهی با اشاره به اقدامات ارزشمند جهاددانشگاهی در بخش درمانی، از همکاری با این نهاد استقبال کرد.

وی افزود: مطمئنا با اطلاع عموم مردم از فعالیت های موثر جهاددانشگاهی، شاهد خدمات رسانی بهتری در جامعه خواهیم بود و این نهاد نشان داده است که در ماموریت های واگذار شده، سربلند و موفق است.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی هم با اشاره به ارائه آموزش های تخصصی پزشکی و غیرپزشکی توسط جهاد دانشگاهی استان، افزود: در مراکز آموزش کوتاه مدت حدود ۲۳۰ دوره آموزشی تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشکی، نیروی پذیرش آزپایشگاه، فوریت های پزشکی، برنامه‌نویسی، ICDL، زبان تخصصی و ... طراحی و ۲۲ هزار و ۲۸۶ نفرساعت آموزش ارائه شده است و هزار نفر ساعت نیز آموزش آنلاین و حضوری دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در حوزه پزشکی عمومی تا سطح متخصصین، برگزاری آموزش های تخصصی و فوق تخصصی مدنظر است و در تلاش هستیم این آموزش ها با همکاری سایر واحدها و پژوهشکده های جهاد دانشگاهی انجام گیرد.

غفاری زاده خاطرنشان کرد: آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی استان مرکزی یکی از آزمایشگاه های معتبر و مطرح محسوب می شود و آمادگی ارایه خدمات به شهرستان ها را هم داریم.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دلیجان به امضای دو طرف رسید.

کلید واژه ها: آموزش جهاد جهاد دانشگاهی استان مرکزی دانشگاهی دانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :