ارایه تخفیف ۵۰ درصدی خدمات کلینیک پوست و زیبایی آیدان در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۴ کد : ۳۹۲۵۵ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از ارائه تخفیف ۵۰ درصدی خدمات کلینیک پوست و زیبایی آیدان ویژه کارکنان جهاددانشگاهی استان خبر داد.
ارایه تخفیف ۵۰ درصدی خدمات کلینیک پوست و زیبایی آیدان در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، اظهارکرد: مرکز پزشکی و زیبایی آیدان وابسته به جهاددانشگاهی استان با ارائه خدمات زیبایی و بهره مندی از حضور تیم پزشکی از تهران در حال فعالیت می باشد.

وی افزود: در همین راستا خدمات مرکز پزشکی آیدان ویژه کارکنان جهاددانشگاهی استان و وابستگان درجه یک از امروز، ۲۸ آذرماه با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می شود.

طالبی خدمات این مرکز پزشکی را شامل پاکسازی و مراقبت پوستر، خال برداری، کربوکسی تراپی جهت رفع تیرگی زیر چشم و جوان سازی، تزریق بوتاکس جهت رفع تعریق زیر بغل و کف دست و رفع چین و چروک پوست و درمان میگرن، مزوتراپی صورت و مو(جوان سازی، رفع لک، تقویت ریشه موها و...)، تزریق فیلر(جوان سازی، اصلاح فرم لب و بینی،کانتورینگ و زاویه سازی)، تزریق مزوژل(آبرسانی و شفاف سازی پوست صورت)، پلکسر(لیفت پوست و رفع افتادگی پلک فوقانی، لیفت غبغب) مزولیپولیز جهت کمک به درمان سلولیت و لاغری موضعی، پف زیر چشم، غبغب و ... عنوان کرد.

وی اضافه کرد: خدمات لیزر با استفاده از دستگاه های نوین پزشکی شامل دستگاه لیزر پلاتینیوم و دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم برای انواع پوست و موهای مختلف و با انواع رنگ پوست در این مرکز پزشکی انجام می شود.

به گفته مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استانy علاقه مندان می توانند جهت بهره مندی از خدمات مرکز پزشکی و زیبایی آیدان با شماره ۳۲۲۴۵۳۰۴ تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: پزشکی مرکز پزشکی مرکز رفع پوست جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان استان


نظر شما :