تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۵ کد : ۳۹۲۹۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
ثبت نام پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک تا اول دی ماه جاری تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه اله پارسا رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک تصریح کرد: ثبت نام پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از  سیزدهم تا بیست و ششم آذرماه در این مرکز آموزشی انجام شد.

وی افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات برای افرادی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز چهارشنبه 1دی ماه سال جاری نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اشاره به اینکه امسال 7 رشته جدید به تعداد رشته های آموزشی این مرکز در سال تحصیلی جاری اضافه شده است، افزود: متقاضیان می توانند در 18 رشته تحصیلی در این مرکز آموزشی شامل 8 رشته کارشناسی و 10 رشته کاردانی ثبت نام نمایند.

به گفته وی؛ علاقمندان می توانند جهت مشاوره و ثبت نام در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی به نشانی اراک، انتهای خیابان امام خمینی(ره)، کمربندی شمالی، جنب دبیرستان علامه حلی مراجعه و یا با شماره تلفن۳۴۱۷۲۰۰۴-۰۸۶ تماس بگیرند.

کلید واژه ها: مرکز آموزش علمی رشته ثبت جهاددانشگاهی کاربردی جهاددانشگاهی آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی


نظر شما :