دوره آموزشی "دستیار کمک دندانپزشک" در محلات آغاز شد

۰۴ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۹ کد : ۳۹۴۱۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی محلات، دوره آموزشی دستیار کمک دندانپزشک در این شهرستان برگزار می شود.
دوره آموزشی "دستیار کمک دندانپزشک" در محلات آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهندس سید محمدرضا شریفیون مسوول آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان محلات، گفت: دوره آموزشی دستیار کنار دندانپزشک به همت این مرکز آموزشی با بهره مندی از کادری مجرب ویژه علاقه مندان برگزار می شود.

وی افزود: دستیار دندانپزشک یا تکنسین دندانپزشک به عنوان کمک یار دندانپزشک در حال انجام عملیات ترمیمی و درمانی بر روی بیمار است و همچنین وسایل مورد نیاز را ضدعفونی و استرلیزه می‌نماید و در هنگام عملیات دندانپزشکی وسایل مورد نیاز را به دندانپزشک می‌دهد.

شریفیون ادامه داد: در این راستا دوره آموزشی دستیار کنار دندانپزشک به مدت 74 ساعت با هدف آموزش دستیاران جهت کمک به کادر مراکز درمانی و مطب های دندانپزشکی برگزار می شود.

مسوول آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان محلات تصریح کرد: این دوره آموزشی روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 17 الی 20 برگزار و در پایان به فراگیران گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی ارایه خواهد شد.

به گفته وی؛ علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی به نشانی محلات، پایین تر از هتل اقصی، نبش خیابان امام خمینی(ره) 20 مراجعه و یا با شماره 43233147 و 43233136 تماس حاصل نمایند.
 

کلید واژه ها: دوره آموزشی جهاددانشگاهی آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی دندانپزشک آموزش آموزش کوتاه مدت


نظر شما :